środa, 7 listopada 2012

histeria arktyczna

dzieje się ze mną coś niedobrego,
śni mi się mięso,
śni mi się krew.
chciałabym wyjąć serce spod żeber
i połknąć z nim cały mój lęk.



dzieje się ze mną coś bardzo dziwnego,
śnią mi się wilki,
śni mi się śnieg.
śni mi się tajga,
przez tajgę biegnę i bardzo męczy mnie już ten bieg.



dzieje się ze mną coś bardzo pięknego
śni mi się zamieć,
śni mi się mróz.
przez zjednoczone stany lękowe
w śmierć zaprzężony ciągnie mnie wóz.



pibloktoq robi mi to, pibloktoq robi mi to?
pibloktoq robi mi to, pibloktoq robi mi to?
pibloktoq robi mi to, pibloktoq robi mi to?
pibloktoq robi mi to, pibloktoq robi mi to?




dzieje się ze mną coś niedobrego,
śni mi się mięso,
śni mi się krew.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony