kategorie są 3. w każdej z nich na górze lepsze, na dole te gorsze.
pozycje podkreślone polecam każdemu, pogrubione to po prostu przymus.
dlaczego seriale? po ciężkim dniu dobrze jest przenieść się do innego świata, wciągnąć się w dłużej trwającą historię.
polecam używanie dostępnych używek (oczywiście w sposób w miarę rozsądny :p ) - pomagają i umilają percepcję kolejnych minut każdego odcinka.
komedie
- friends
- desperate housewives
- weeds (zwłaszcza początkowe sezony)
- south park
- the big bang theory
- scrubs
- episodes
- how i met your mother
- reaper
- awkward
dramaty (czyli nie komedie)
- the killing
- true detective
- sons of anarchy
- house of cards
- suits
- fargo
- bates motel
- looking
- gotham
- vikings
- breaking bad
- jericho
- prison break
- twin peaks
- the newsroom
- switched at birth
dramaty z nutką fantazji (fantasy/magia/sci-fi/zombie/...)
- game of thrones
- the flash
- lost
- true blood
- awake
- american horror story
- the returned
- teen wolf
- star wars: clone wars
- flashforward
- the event
- v
- being human (us)
- the gates
update będzie, gdy pojawi się coś godnego uwagi :)
//07.07.2012 dodany serial: episodes
//31.08.2012 dodany serial: the newsroom
//03.10.2012 dodany serial: breaking bad
//23.04.2015 dodane: the flash, true detective, house of cards, looking, gotham, the returned, vikings, bates motel, fargo
usunięte: the walking dead
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony