środa, 14 grudnia 2011

u.s.

naszło mnie na słuchanie radia. ze względu na to, że polskie stacje lubują się w dodach/gosiach andrzejewicz itp. pomyślałem soboie - to może kroq? (kilka lat temu ich słuchałem, odkryłem m.in. check my brain - alice in chains).

jak pomyślałem, tak zrobiłem. okazało się, że od tego roku stacje radiowe w stanach nadają jedynie na terytorium u.s.a. udało mi się jednak przezwyciężyć tę niedogodność i od 2 dni słucham radio.com
w radiowej aplikacji dodałem sobie do ulubionych: kroq, yahoo uber indie i christmas 102.1 cleveland (czasem lecą mega świąteczne kawałki z lat 50-60).
no i tak sobie słucham. byłoby na maxa przyjemnie, gdyby nie ciągłe niewyspanie i milion sprawek do zrobienia.


dotychczasowe odkrycia: the wombats i yellow ostrich - do posłuchania poniżej, na moim hypemachine. więcej: sukcesywnie na muzycznym blogu.


no i wczoraj właśnie usłyszałem w radiu (kroq): amerykański men's health wybrał najseksowniejszą kobietę wszech czasów. padło na "moją" jeni aniston. w pełni zagdzam się z tą decyzją! na potwierdzenie jedna z nowszych, fotek podesłana przez g.

dodatkowo zacząłem oglądać przyjaciół (friends). znowu. 10 sezonów po ~24 odcinki po raz trzeci :) na dodatek w hd!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony