poniedziałek, 10 stycznia 2011

zima-bełkot-mix

święta, choinka, prezenty. byłem prawie pewien, że jeżeli siostra coś mi kupi - będzie to związane z religią. i nie pomyliłem się zbytnio. będę się nawracał razem z headem i jego książką "zbaw mnie od siebie samego" (save me from myself). w najbliższej przyszłości znajdę na nią czas. może akurat!

wiosna w zimie. przyzwyczaję się za bardzo i będzie problem jak wyjebie znowu -20 stopni.
do jesieni jeszcze tak daleko.

maraton alkoholowy - czyli sylwester (mało, ale jednak) i potrójne poprawiny. pierwszy raz piłem cztery dni z rzędu, więc to już coś nowego w nowym roku. trzeciego dnia tak bolała głowa, że... trzeba było się napić. wypad do mcdonalda po pijaku na buły i piwo ze stacji benzynowej wypite w drodze powrotnej. miło.

od kilku dni sprawdzam strony mtv polska. miał być koncert korna, później okazało się że zmienili na pół godziny korna i pół godziny slipknota, a w międzyczasie padło mi mtv w tv. hah.
i tak oba występy już widziałem.

przez mtv trafiłem także na nagrania z rock am ring 2010 grupy 30 seconds to mars. chodzi mi o piosenkę "kings and queens" dostępną do obejrzenia tutaj: http://www.mtv.pl/music/artists/30-Seconds-To-Mars-167/videos/kings-and-queens-live-at-rock-am-ring-world-stage-558124/ - jest ona dosyć szczególna i była inspiracją do kolejnej notki. zobaczycie ją niedługo (pochyliłem się nad nią bardziej niż zwykle, ale nie oczekujcie nie wiadomo jakich cudów ;p).
notka: http://psychosocial.blog.pl/pure,15211996,n

dziękuję wszystkim za to że jesteście, czytacie i piszecie komentarze i w księdze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony