wtorek, 4 września 2012

03.09

zastanawiam się nad założeniem bloga. a może nawet dwóch. takich komercyjnych, wiecie, 'z prawdziwego zdarzenia'.
o muzyce - recenzje płyt, premiery muzyczne, różne nowinki i relacje z koncertów. trochę mainstreamu, trochę offu.
może zauważyłby mnie jakiś onet/wp/gazeta/radio. cokolwiek. wiem że jest mnóstwo blogów o podobnej tematyce (nie wiem, tak tylko mówię :p) ale może akurat mi się uda. gdy będę już trochę rozpoznawalny - może wejścia na eventy jako 'prasa'?
a w internecie potrafię zaspamować i pokazać się w wielu miejscach. tak, sprzedać się.
może nawet znalazłbym kogoś o zupełnie innych gustach muzycznych, kto byłby chętny do napisania czegoś czasem - jako takie uzupełnienie.

drugi blog byłby o serialach, ale to projekt bardzo odległy od fazy realizacji, a nawet wstępnych przygotowań.

3 godziny później...
oczywiście po napisaniu powyższego tekstu, zalogowałem się na blogspota i zacząłem dłubać. z planów wczesnego pójścia spać zrobiło się kuku. wiem, że o czymś jeszcze miałem napisać.
a może jednak mgr?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony