sobota, 3 grudnia 2011

zapytanie

a co u ciebie? - zapytał. po chwili dodał - jak ty wyglądasz? zmęczony jesteś?

no właśnie, co u mnie? dlaczego jestem zmęczony?
cała noc przede mną, postaram się odpowiedzieć z samego rana.


//edit 4.12.2011 2:20:02
no i gdzie te odpowiedzi? hę?


//edit 2 5.12.2011 14:41:14

szukam inspiracji do napisania kolejnej "historyjkowej" notki. idzie mi źle :p znak to, że trzeba się dziś napić!
jutro mikołaj, kupię sobie prezent :)
słucham nowego chevelle i jest całkiem dobre. hats off to the bull.

//edit 3 6.12.2011 00:44:00

wziąłem się troszkę za siebie i skończyłem notkę o czarnym.
po prawie tygodniu odpisał mi mój (mam nadzieję) przyszły promotor! idę na spotkanie w środę. w mikołajowy wieczór wkleję notkę.
definitywne przejście na tryb nocny.
once again dark prince is coming

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony