sobota, 31 grudnia 2011

11/12

podsumowanie roku czas zacząć!


muzyka.

było kilka dużych odkryć. największym z nich jest:

the naked + famous

musiałem dużymi literami. jest to tak dobry zespół, że aż brak mi słów. debiutancka płyta jest cudowna. cała. wyjątkowy, wyśmienity, wspaniały zespół.
a poza tym: coldplay, hey (dwa koncerty zaliczone), baroness (taki sludge), skrillex (i inne dubstepy), thrice, the joy formidable, kasabian, tenhi, the lonely island oraz phantogram.

płyta roku - passive me, aggressive you (tn+f, 2010) i the path of totality (korn). warto też wspomnieć o:
mylo xyloto - coldplay
wasting light - foo fighters
the hunter - mastodon
dum spiro spero - dir en grey
nieważne jak wysoko jesteśmy... - myslovitz

piosenki roku znajdują się na wyżej wymienionych płytach :)

pierwsza piątka w ilościu odsłuchań to:
mastodon - 1700+ odsłuchań
coldplay - 1700+
myslovitz - 1600+
brand new - 1500+
the naked + famous - 1300+

podsumowując: muzycznie - bardzo udany rok. dodatkowo dobre koncerty (korn, hey, myslovitz). żeby kolejny nie był gorszy :)


życie.

- trzeba zacząć od tytułu inżyniera zdobytego przeze mnie w lutym. po jego zdobyciu na uczelni jest już tylko gorzej. ale damy radę,
- druga sprawa - prawo jazdy kategorii b - za pierwszym podejściem. wspominam mile,
- ponad 800 km przejechanych na rowerze - z tego jestem bardzo dumny. no i biegałem,
- nie znalazłem kobiety mego życia (a mamusia już o wnukach wspomina :p),
- bardzo dużo bardzo dziwnych rozmów z pewną kurą (jeśli to czytasz, znaczy że jestem głupi. bardzo :p).
- otworzyłem dwa nowe blogi: muzyczny i fotograficzno/obrazkowy

no i to chyba tyle z tych najważniejszych rzeczy. 2011 był rokiem zdecydowanie na +


seriale/filmy.

the killing, american horror story, game of thrones i suits to najlepsze nowości tego roku. gorąco polecam. ze starszych seriali wybijają się: sons of anarchy, the big bang theory, desperate housewives i south park. było ich więcej, ale te są zdecydowanie najlepsze.

filmy które pamiętam (zakładam, że pamiętam najlepsze :p) to: finał pottera, scream 4, super 8, the rite, source code, sucker punch i kac vegas/bangkok 2.


a teraz...
more to come. soon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony