wtorek, 7 stycznia 2014

070707

ponad 150 plnów przepite w pierwsze 3 dni nowego roku, pepsi, mcdonaldy - smakołyki XD


chce mi się pisać.
i nie chce mi się pisać.

chce mi się mentalnie, lecz fizycznie nie mogę się zmusić. praca przed kompem zaczyna mi powoli obrzydzać wszystko z nim związane.
ale.
nie dam się!
this is war!
i will fight to the death!

czekam na wynalazek. 
urządzenie służące do przechwytywania myśli i umieszczania ich od razu na bloga/do worda. obojętnie do czego. pisarze i bloggerzy całowali by wynalazcę po stopach (lub w inne części ciała, jeśli zaimplementowane było by wifi i netmobilny).
fortuna murowana.


siedzę, piszę, czekam aż przyjdzie któraś z dzid 'bo za głośno muzyka'.
dodam, że jeszcze się to nie zdarzyło, ale testuję je dopiero od kilku dni.
come at me bitch, show me what you got.
come at me!



ciekawe co by się stało, gdybym w podobnym tonie walczył jutro o podwyżkę :D
come at me muthafucka!
where is mah money fool?!
give it to me, give it now suckaa!
come at me or pay! XD



----
gdzie do ***** jest ta ***** zima? wystarczyłby mi 1 tydzień śniegu i mrozu, i już mogłaby spierdalać. a ten tydzień, to dla zegara biologicznego. czas wyjść już z zeszłorocznej jesieni.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony