niedziela, 30 października 2011

more

witam po przerwie.

tych kilka dni poświęciłem prawie w całości mojej nowej miłości. otóż - oprócz umieszczania w internecie ulubionej muzyki (psychomusic), bloguję/rebloguję także na portalu tumblr.com


bardzo proste i intuicyjne cacko (to nic że 3 dni szukałem odpowiedniego szablonu).
bawi mnie to, wręcz cieszy.
bywa że wzrusza i podnieca ;]
są tego miliony. od cycków, przez zachodzy słońca, światełka, święta, krajobrazy, portrety, rowery, motoryzację, zwierzęta, po księżyce i kosmosy. dla każdego coś. naprawdę.

art-graphics (grafika to sztuka) - skąd taka nazwa? ano z wikipedii, hasło grafika.
zaznaczam też, że moje serce - punkt centralny - dalej tkwi tutaj, na naszym pięknym blog.pl

jeśli macie chwilę czasu i ochoty - zapraszam serdecznie. uwaga, uzależnia - na ten przykład: dziś podczas wyścigu f1 prześledziłem 280 stron pewnego tumblera. nie żałuję, znalazłem kilka perełek do kolekcji.

dark prince is coming

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

proszę wybrać 'nazwa / url' by wpisać adres swojej strony